Spectaculaire events
Big data, artificial intelligence, e-health, future healthcare, allemaal belangrijke onderwerpen die van groot belang zijn voor de toekomst in de zorg. Novartis verhuisde in 2019 naar Amsterdam en die opening verdiende een meeslepend, inspirerend evenement. Een evenement dat tegelijkertijd toonde hoe innovatief en relevant de grootste pharmaceut ter wereld is. Novartis opende haar deuren naar de toekomst.
Volledige ontzorging
Bij zo’n groot event voor een wereldspeler (deels fysiek was voor de uitgenodigde gasten en deels online voor haar medewerkers) is overzicht van levensbelang. Raaf&Wolf begreep dit en heeft Novartis volledig ontzorgd. Zowel in de voorbereiding als tijdens het event, maar ook in de follow up. Meedenken in de juiste strategie, wat is de geschikte locatie, wie moeten er spreken op het event, hoe zorgen we dat er genoeg inschrijvingen zijn, wat maakt dit event onvergetelijk. Het vertrouwen van Novartis werd niet beschaamd zowel de aanwezigen als de online medewerkers ervoeren het als onvergetelijk.
Content, content en nog eens content
Uitnodigingen, klantverhalen, spraakmakende beelden & video’s, campagne- en landingspagina’s, presentaties, animaties. Er was een bibliotheek aan content nodig om ervoor te zorgen dat het event niet alleen leerzaam en leuk was, maar dat iedereen dacht ‘WOOWW’. Om genoeg inschrijvingen te genereren heeft Raaf&Wolf al voor het event de juiste stappen gezet. Een spraakmakende uitnodigingsvideo, een uitnodiging die ervoor zorgt dat je meteen wilt inschrijven, een interessante landingspagina die ervoor zorgt dat jij als lezer direct naar het event toe wilt. Alles gericht op de meeslepende show in de Johan Cruijff Arena. Met een goede strategie vooraf, de juiste content, pakkende klantverhalen en geweldige animaties, was dit een historisch, toekomstgerichte event.
Building Digital Business