AMA corporate solutions
Drie ervaren professionals die gezamenlijk een nieuw merk in de zakelijke dienstverlening in de markt gaan zetten. Een merk dat haar klanten volledig ontzorgt en volop bijdraagt in het tot stand houden van de ondernemingen. Alvise, Michiel en Artur vertrouwden daarbij op een sterke website, nodig met passende huisstijl. Een opdracht die werd toevertrouwd aan de specialisten van Raaf&Wolf.
Wat willen we uitstralen?
Voordat er gebouwd wordt aan een website doorloopt Raaf&Wolf in co-creatie de vier-ogen methodiek. Door samen te zoeken naar antwoorden op essentiële vragen maakt Raaf&Wolf het inzichtelijk welke uitstraling dit merk nodig heeft. Zakelijke dienstverlening, cijfertjes, data, conjunctuurbeweging, grafieken. Al deze elementen heeft Raaf&Wolf vormgegeven in het logo, een beweging van cijfers die op een creatieve wijze het merk AMA neerzet en dat wordt doorvertaald naar een treffende huisstijl met de karakteristieke, persoonlijke merkidentiteit van AMA.
The complete package
Een persoonlijk merk dat haar klanten volledig ontzorgt. De drie ervaren professionals van AMA levert het volledige dienstenpakket om succesvol te ondernemen. Uiterst belangrijk is de manier waarop naar alle details wordt gekeken. AMA duikt volledig in de organisatie van haar klanten om zo optimaal te anticiperen op nieuwe ontwikkelingen binnen de markt. ‘The complete package.’ is de alleszeggende slogan die staat voor een overtuigende belofte. Bij AMA vindt je alles wat je nodig hebt. Zo realiseerde Raaf&Wolf in een korte doorlooptijd een tevreden opdrachtgever met groeiende groep tevreden klanten.
Oplevering & ontwikkeling
- Strategie & propositie
- Nieuwe huisstijl & website
- Nieuw logo en beeldtaal
Building Digital Business